آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص

متن آهنگ جادوی خاص سینا شعبانخانی


توو چشایِ تو؛ یه جادویِ خاصی هست!♫!

توو نگاهِ تو؛ انگار یه احساسی هست!♫!

غمِ دنیا روُ؛ فراموش می کنم وقتی، به تو نگاه می کنم!♫!

تو همه ی عمر؛ مثلِ تورو ندیدم! یه جورایی خاطرت عزیزه… عزیزم!♫!

از دیدنِ تو؛ سیر نمیشه چشمِ من… به تو، نگاه می کنم!♫!

توو چشایِ تو؛ یه جادویِ خاصی هست!♫!

توو نگاهِ تو؛ انگار یه احساسی هست!♫!

غمِ دنیا روُ؛ فراموش می کنم وقتی، به تو نگاه می کنم!♫!

تو همه ی عمر؛ مثلِ تورو ندیدم! یه جورایی خاطرت عزیزه… عزیزم!♫!

از دیدنِ تو؛ سیر نمیشه چشمِ من… به تو، نگاه می کنم!♫!


وقتی که نزدیکم به تو؛ انگار دلم می لرزه، هر دفعه صد بار!♫!

واسه ی حسی؛ که به تو دارم… به تو؛ نگاه می کنم!♫!

عزیزِ جونم! نامهربونم! گوشه ی چشمی؛ به این دلِ خونم!♫!

واسه ی حسی؛ که به تو دارم… به تو؛ نگاه می کنم!♫!

آرومِ جـــونم! بدونِ تو؛ دیگه نمی تونم! به خدا؛ خسته اس این دلِ خونم!♫!

بدونِ تو؛ دیگه نمی تونم! نمی تـونـــم!♫!

آرومِ جــــونم! بدونِ تو؛ دیگه نمی تونم! به خدا؛ خسته اس این دلِ خونم!♫!

بدونِ تو؛ دیگه نمی تونـم! نمی تونـــم!♫!

به هوای تو؛ تازه میشه حالِ من… وقتی که هستی؛ خوب میشه، احوالِ من!♫!

تورو دوست دارم… تا ابد؛ کنارم باش… به تو؛ نگاه می کنم!♫!

تو همه ی عمر؛ مثلِ تورو ندیدم! یه جورایی خاطرت عزیزه… عزیزم!♫!

از دیدنِ تو؛ سیر نمیشه چشمِ من… به تو، نگاه می کنم!♫!

آرومِ جـــونم! بدونِ تو؛ دیگه نمی تونم! به خدا؛ خسته اس این دلِ خونم!♫!

بدونِ تو؛ دیگه نمی تونم! نمی تـونـــم!♫!

آرومِ جــــونم! بدونِ تو؛ دیگه نمی تونم! به خدا؛ خسته اس این دلِ خونم!♫!

بدونِ تو؛ دیگه نمی تونـم! نمی تونـــم!♫!


 آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص